Heads Up


پانتومیم که بازی کرده اید؟! همان بازی که در آن یک فرد باید بدون هیچ کلمه ای و حرف زدنی تنها با اشکال و نقش بازی کردن مفهوم یک کلمه یا جمله را به دوستان خود بفهماند تا آن ها جمله و یا کلمه را حدس بزنند! بازی Heads Up نیز یک بازی در همین سبک است ولی با کمی تفاوت که در این بازی یک نفر از کلمه خبر ندارد و بقیه باید به او کمک کنند تا کلمه را حدس بزند.

Heads Up!-1Heads Up-2

در این بازی شما پس از انتخاب از میان 18 دسته ی مختلف اسامی، کارها و انواع مختلف مسائل روزانه باید گوشی هوشمند خود را به بالای سرتان ببرید و دیگر صفحه نمایش را نگاه نکنید و اجازه دهید دوستانتان صفحه را ببیند، سپس دوستانتان باید کلمه ی روی صفحه را بدون گفتن و اشاره مستقیم به کلمه به شما برسانند و شما باید با حدس های خود کلمه را پیدا کنید! امکان جالبی که در این اپ هست تشخیص حرکات گوشی است که به شما کمک خواهد کرد تا با به عقب دادن گوشی سوال را رد کنید و با به پایین آوردن اعلام برندگی کنید!

این برنامه برای ما ایرانیها هم یک جور تمرین زبان انگلیسی هم هست. این که باید هم معنی کلمه مورد نظر و مفهوم را به شرکت کننده برسانید تجربه ای خاص و مفید خواهد بود.همچنین می‌توانید از اجرای دوستانتان فیلم نیز بگیرید و یک روز به یاد ماندنی پر از خنده بیافرینید!


دریافت از فروشگاه اپل

ios


منبع: hotappnews.ir