Spotify Music

اگر به موسیقی علاقه دارید و دوست دارید در همه جا موسیقی های مختلف را همراه خود داشته و گوش دهید حتما Spotify را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید، با این اَپ شما قادر خواهید بود با یک اتصال اینترنت معمولی در حد GPRS در همه جای این کره خاکی به انواع مختلف موسیقی گوش فرا دهید. این اَپ یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های موجود فعلی برای پخش انواع موسیقی می باشد که به صورت رایگان و پولی سرویس دهی می کند.

Spotify Music-2 Spotify Music-1

با Spotify Music شما به یکی از بزرگترین منابع موسیقی جهان متصل می شوید و قادر خواهید بود از بین 20 میلیون آهنگ به هر آنچه که دوست دارید گوش دهید به این معنی که شما با سن متوسط 80 سال هیچ گاه موفق به گوش دادن همه این موسیقی ها نخواهید شد! البته شما فقط زمانی قادر خواهید بود به هر آنچه که دوست دارید گوش دهید که اشتراک خریده باشید در غیر این صورت فقط می توانید آلبوم مربوط به یک هنرمند را انتخاب کنید و آهنگ ها به صورت تصادفی برایتان پخش می شود البته شما می توانید در هر ساعت تا 5 آهنگ را رد کنید، و همچنین از بین بی شمار پلی لیست مختلف هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید و با سلیقه های مختلف آشنا شوید و یا پلی لیست خودتان را ساخته و آن را به اشتراک بگذارید، شبکه اجتماعی این اَپ شما را قادر می کند تا با اطرافیان و دوستان خود موسیقی هارا به اشتراک بگذارید و همیشه آخرین اخبار هنرمندان مورد علاقه خود را دریافت کنید.

خبر خوب برای تبلت داران این که شما قادر هستید در هر زمان موسیقی دلخواهتان را گوش دهید که این قابلیت برای گوشی های موبایل موجود نیست. با خرید اشتراک نیز می توانید از قابلیت های بیشتری همچون دانلود و استفاده آفلاین و آزادی عمل در انتخاب آهنگ ها و حذف تبلیغات و دریافت آهنگ ها با بیشترین کیفیت ممکن بهره مند شوید. استفاده از ورژن معمولی خود از جذابیت ها بسیاری برخوردار است و از استفاده از آن پشیمان نخواهید شد.


دریافت از فروشگاه اپل

ios


منبع: hotappnews.ir