fifa 16

اکثرا در این مواقع از سال یعنی اوایل پاییز بازی های فوتبالی مشهور مانند فیفا و PES عرضه می‌شوند و طرفداران خود را که انتظار نسخه ی جدید بازی را می کشیدند خوشحال می کنند. بازی FIFA 16 Ultimate Team این بار پس از انتشار بر روی پلتفرم های اصلی بر روی گوشی های هوشمند هم آمده که کمی با ورژن های قبل فرق دارد.

FIFA 16 Ultimate Team-1

در Fifa 16 به علت کیفیت بالا و اینکه در آن سعی شده تا نزدیک ترین کیفیت و گیم پلی به کنسول ها باشد نیازمند منابع قوی و زیاد از گوشی کاربر می‌باشد که متأسفانه باعث می‌شود همه نتوانند آن را به خوبی بازی کنند. در عوض بازی توسط موتور جدیدی طراحی شده است که در آن حرکات به زیبایی باز سازی شده اند و بسیار طبیعی تر دیده می‌شوند. کنترل های بازی نیز به حس طبیعی و خوبی را می دهند و راحت هستند. همچنین سعی شده تا برای تبلت ها هم بهینه عمل کند.خوبی در محلشان قرار گرفته اند و راحت هستند، همچنین سعی شده است بازی بهینه برای تبلت ها نیز باشد.

fifa 16-1

در این بازی می‌توانید تیم خود را بسازید و با تمامی تیم ها مسابقه بدهید و بقدرت خود را نشان دهید. همچنین در این بازی برای اولین بار شادی پس از گل برای بازیکنان طراحی شده است که پیشرفت خوبی به نظر میاید!


دریافت از فروشگاه اپل

ios


منبع: hotappnews.ir