Shazam

اوایل که گوشی های هوشمند به بازار آمده بودند مردم برای نشان دادن قدرت برتر این گوشی ها از اَپ هایی حرف میزدند که قادر بودند با شنیدن موسیقی تمامی اطلاعات آن را در اختیار کاربر دهند! برای همین بسیاری این اَپ جالب را می شناسند و بسیاری نیز به دنبال آن می گردند این بار قرار بر این است که باهم اَپ قدرتمند و بسیار پرکاربرد 1 را بررسی کنیم تا بیشتر با مزایا و امکانات این اَپ عالی آشنا شویم.

Shazam-2 Shazam-1

Shazam اَپ فوق العاده زیبا و پرکاربردی است که تنها با گوش دادن به چند ثانیه از موسیقی قادر است تا تمامی اطلاعات مربوط به آن موسیقی را در اختیارتان قرار دهد، البته نه هر موسیقی! منابع اطلاعاتی این شرکت با توجه به بزرگ بودن آن قادر به تشخیص بسیاری آهنگ های محلی و گمنام نیست اما در مورد آهنگ های معمولی بسیار عالی عمل می کند، شاید برای همه ما پیش آمده باشد که بار ها موسیقی را جایی شنیده باشیم ولی اسم آن را برای تهیه اش ندانیم. این اَپ دارای امکانات بیشتری همچون در اختیار قرار دادن متن موسیقی و آهنگ های مشابه، ویدیو مربوط به آهنگ در صورت موجود بودن و گوش دادن به آن توسط اَپ هایی همچون Spotify است. همچنین اطلاعات کاملی در مورد هنرمند و چند مورد دیگر است. در این اَپ شما قادر خواهید بود آخرین اخبار مربوط به آهنگ ها را نیز بخوانید و همچنین ببینید کدام آهنگ ها در سطح دنیا بیشتر Shazam شده اند. Shazam کردن فعلی است که در دنیا برای استفاده از این اَپ استفاده میشود!

این اَپ نیازمند به یک ارتباط اینترنتی است ولی اگر به اینترنت نیز متصل نبودید به سادگی می توانید اجازه دهید نرم افزار به آن گوش دهد و سپس در اولین فرصت که به اینترنت دسترسی داشتید این اَپ خودکار اطلاعات مورد نیازتان را به شما خواهد داد. شما همچنین می توانید در شبکه اجتماعی این اَپ نیز ثبت نام کنید تا تمامی آهنگ هایی را که Shazam کرده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید.


دریافت از فروشگاه اپل

ios


منبع: hotappnews.ir