Slack

به نقد یکی از رسانه ها در دنیا دو عده افراد وجود دارند، کسانی که با Slack آشنا نیستند و کسانی که زندگی را بدون Slack نمی‌توانند تصور کنند! اپلیکیشن Slack ، تجربه ای متفاوت برای ارتباط برقرار کردن بین افراد یک گروه است که به هر دلیلی کنار هم جمع شده اند. این اپلیکیشن ارتباط را به شکلی متفاوت که قبلاً تکرار نشده است راحت خواهد کرد!

Slack-1Slack-2

معمولاً شما در یک گروه که فعالیت می‌کنید، کار هایی از قبیل حرف زدن، ارسال و اشتراک فایل و مشاوره و … را انجام می‌دهید که اگر از هم دور باشید و یا تنبلی تان بیاید برای هر کدام از این کار ها سرویس و یا اپلیکیشنی جداگانه استفاده می‌کنید. برای مثال از ایمیل و مسنجر ها برای حرف زدن و از دراپ باکس برای اشتراک فایل ها. کاری که Slack برایتان انجام می‌دهد جمع آوری و اتصال تمامی این سرویس ها به همدیگر است که کار ها را بسیار آسان تر می‌کند و سرعتشان را هم چند برابر افرایش می‌دهد.

با این برنامه که بر روی رایانه های شخصی نیز موجود می‌باشد می‌توانید تمامی سرویس های پرکاربرد روزانه را وصل کنید و درون برنامه از ویدئو ها و لینک های موسیقی نیز لذت ببرید بدون این که از آن خارج شوید، اگر کار گروهی دارید این اپلیکیشن را از دست ندهید!


دریافت از فروشگاه اپل

ios


منبع: hotappnews.ir